nedjelja, 28. ožujka 2010.

Vuk

Vukovi zauzimaju važno mjesto u skandinavskoj mitologiji. Prema legendi Odin i njegova braća stvoriše svijet. Kako mu bijaše dosadno, za vrijeme svog putovanja, Odin stvori prve vukove. Odin im namijeni zadaću da ga prate na njegovim putovanjima i da mu pomažu u lovu. Nadjene im imena Geri i Freki.
Geri i Freki bijahu odani svom gospodaru Odinu te ga pratiše i čuvahu na njegovim putovanjima. Odin putova s njima po cijelom svijetu. /to objašnjava kako su vukovi rasprostranjeni po cijelom svijetu/ Na svojim putovanjima s Odinom, Geri i Freki ostavljahu svoju odraslu mladunčad koja tako nastaniše cijeli Novi svijet. Način na koji vukovi slavljahu život ispunjavao je Odina radošću.
Odin također stvori dva gavrana, namijenivši im službu izviđanja terena. Nadjene im imena Hugin i Munin. Hugin i Munin bijahu vrlo dobri u pronalaženju plijena, ali uvijek gladni.
Hugin i Munin nikako ne uspijevahu sami uloviti plijen, zato se udružiše sa Frekijem i Gerijem, i zajedničkim radom bijahu dobro hranjeni. / I dan danas vidjet ćete gavrane u društvu njihovih prijatelja vukova. Gavrani i dalje pronalaze plijen za vukove, koji im u znak zahvalnosti ostavljaju dio hrane/
Kad Odin stvori prve ljude, Emblu i Aska / od kojih potječu svi ljudi / naloži im da uče od svog prijatelja vuka. Vukovi ih naučiše kako da se brinu za svoju obitelj, kako da surađuju međusobno u potrazi za hranom, te kako da štite i brane svoju obitelj.
Vuk im je prenio mnogo mudrosti i poučio prve ljude mnogim vještinama, te je u stara vremena bio vrlo poštovan i cijenjen.

1 komentar:

  1. Kakva sjajna i inspirativna priča! Bila sam u braku sedam godina bez djeteta, zbog toga se moj suprug počeo čudno ponašati, u posljednje vrijeme se vraćao kući i više nije provodio vrijeme sa mnom i razveo se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je liječnik rekao da ne postoji način da zatrudnim ovo stvarno čini život jadnim za mene. dok nisam naišao na prijatelja koji mi je pričao o DR ODION-u s Interneta, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje prolazim pa sam ga kontaktirao na: (drodion60@yandex.com) i objasnio mu , Rekao mi je sve što treba pružiti prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno spajanje kako bi vratio mog supruga što sam i učinio, a on je poslao moćnu molitvu koju sam morala reći sredinom noći dok je bacio čaroliju ljubavi. To je bilo čudo, 24 sata kasnije moj jedini muž se vratio k meni i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u bilo čemu što želim, brzo nazvati OD ODION i reći mu što je bilo nastavio je u tom trenutku i on mi je također pripremio i poslao mi biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječila u zasnivanju, a zatim me uputila kako ga koristiti prije sastanka s mužem. Evo nakon korištenja ovog autohtonog bilja i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po meni, uistinu sam bila trudna i upravo sam rodila dječaka 1. mjeseca. Zaklinjem se da cijeli svijet sazna za DR ODION zbog spašavanja moje veze i što mi također daje djecu koju danas mogu ponosno nazvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, ovdje je prilika da se smiješite i donesete sreću svojoj obitelji ljubazno kontaktirajte OD ODION putem e-pošte na: (drodion60@yandex.com). Ili WhatsApp mu preko +2349060503921 Doista, on je Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese vam sreću ...

    OdgovoriIzbriši