nedjelja, 28. ožujka 2010.

mit o Sifinoj kosi

Recimo, u slučaju Sifine kose, Tor je uhvatio Lokija i prijetio da će ga ubiti sve dok Loki nije obećao da će naći način da popravi ono što je učinio. Loki je tada otišao kod velikog patuljačkog kovača, Dvalina i zamolio ga da napravi ne samo novu kosu za Sif, već i poklone za Odina i Freya koji su također bili jako ljuti na njega. Dvalin je ispunio ove zahtjeve, stvarajući novu, magičnu kosu od niti čistog zlata, za koje je obećao da će postati žive čim dotaknu boginjinu glavu; zatim, preradio je Odinovo koplje tako da nikada ne promaši cilj, i konačno napravio je Freyu magični brod Skidbladnir [mašta], koji je mogao i letjeti i toliko se smanjiti da stane u džep tunike. Loki je bio toliko zadovoljan ovim poklonima da je proglasio Dvalina za najvećeg živog kovača.

Čuvši ovo, patuljak Brok uzvikne da je siguran da bi njegov brat, veliki kovač Sindri, mogao napraviti još bolje poklone za Bogove. Loki, opijen srećom što je uspio neći način da se izvuče od Torovog gnjeva, odmah uzvrati sa izazovom, tražeći od patuljka da dokaže svoje riječi.

Brok je pozvao Sindrija, koji je u svojim pećima zatim napravio Gullinbursta, zlatnog divljeg vepra na kome Frey od tada jaše; magični prsten Draupnir za Odina, simbol plodnosti; i konačno, kao poklon za Tora, veliki čekić, grom, najmoćnije oružje ikada napravljeno.

Svi Bogovi su se okupili za presudu, i mada su svi predmeti bili izuzetni, dodijeli su pobjedu Sindriju, jer će čekić biti vrijedan Bogovima u njihovoj borbi protiv divova.

4 komentara:

  1. Kakva sjajna i inspirativna priča! Bila sam u braku sedam godina bez djeteta, zbog toga se moj suprug počeo čudno ponašati, u posljednje vrijeme se vraćao kući i više nije provodio vrijeme sa mnom i razveo se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je liječnik rekao da ne postoji način da zatrudnim ovo stvarno čini život jadnim za mene. dok nisam naišao na prijatelja koji mi je pričao o DR ODION-u s Interneta, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje prolazim pa sam ga kontaktirao na: (drodion60@yandex.com) i objasnio mu , Rekao mi je sve što treba pružiti prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno spajanje kako bi vratio mog supruga što sam i učinio, a on je poslao moćnu molitvu koju sam morala reći sredinom noći dok je bacio čaroliju ljubavi. To je bilo čudo, 24 sata kasnije moj jedini muž se vratio k meni i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u bilo čemu što želim, brzo nazvati OD ODION i reći mu što je bilo nastavio je u tom trenutku i on mi je također pripremio i poslao mi biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječila u zasnivanju, a zatim me uputila kako ga koristiti prije sastanka s mužem. Evo nakon korištenja ovog autohtonog bilja i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po meni, uistinu sam bila trudna i upravo sam rodila dječaka 1. mjeseca. Zaklinjem se da cijeli svijet sazna za DR ODION zbog spašavanja moje veze i što mi također daje djecu koju danas mogu ponosno nazvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, ovdje je prilika da se smiješite i donesete sreću svojoj obitelji ljubazno kontaktirajte OD ODION putem e-pošte na: (drodion60@yandex.com). Ili WhatsApp mu preko +2349060503921 Doista, on je Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese vam sreću ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Vratio sam se svom bivšem dečku uz pomoć dr. AJAYI-ja najboljeg kotača na mreži, a dr. AJAYI toplo preporučujem svima kojima je pomoć potrebna. Želim svjedočiti kako sam vratio svog dečka nakon što je raskinuo sa mnom, bili smo zajedno 4 godine, nedavno sam saznao da je moj dečko bio u vezi s drugom djevojkom, kad sam se sukobio s njim, to je dovelo do svađe, a on napokon sam raskinuo sa mnom, pokušao sam sve što sam mogao da ga vratim, ali sve bezuspješno dok nisam na forumu za vezu vidio post o čarobnjaku koji pomaže ljudima da povrate izgubljenu ljubav putem Ljubavne čarolije, u početku sam sumnjao u to ali odlučio sam pokušati, kad sam kontaktirao ovog vračara čarolije putem svoje e-pošte, a on mi je rekao šta da radim i učinio sam to, a onda je učinio ljubavnu čaroliju za mene. 48 sati kasnije, moj dečko me stvarno nazvao i rekao mi da mi toliko nedostaje, Tako nevjerojatno !! Tako se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje pogreške i zbog boli koji mi je nanio. Tada smo od tog dana naša veza bila jača nego što je bila prije, Sve zahvaljujući dr. AJAYI. Toliko je moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na Internetu da je dr. AJAYI pravi i snažni kotač za čaroliju za koga ću se uvijek moliti dugo živjeti kako bi pomogao svojoj djeci u vrijeme nevolje, ako ste ovdje i trebate svoju bivšu osobu ili se vaš muž preselio kod druge žene, nemojte više plakati, obratite se sada ovom moćnom čarobnjaku. Evo njegovog kontakta: Pošaljite mu e-poštu na: Drajayi1990@gmail.com Možete napisati njegov Whatsapp ILI viber broj: + 2347084887094, HVALA dr. AJAYI .

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobar dan prijatelji, želim predstaviti čovjeka kojeg su preci preci bogato blagoslovili snagom rješavanja sporova u vezi i drugim životnim problemima, upoznao me s njim bliski prijatelj koji je također imao koristi od njegove usluge, uz pomoć Moj prijatelj dr. Ajayi rekao mi je da je postao uspješan poslovni čovjek, imao sam problema u braku i želim da se moja supruga vrati kući jer mi jako nedostaje nakon 3 mjeseca odvojenosti, pa sam zaposlio pomoć dr. Ajayija i iskreno me dr. Ajayi zapanjio s divnim poslom, jer dok ovo tipkam, moja se supruga vratila kući i imamo predivan ljubavni život, pomoć možete potražiti i kod dr. Ajayija tako što ćete ga kontaktirati na Viber / Whatsapp: +2347084887094 ili e-mail: drajayi1990@gmail.com i siguran sam da će vam pomoći u vašoj vezi ili braku.

    OdgovoriIzbriši
  4. Život sa mnom nije bio lak nakon što je moj brak razbijen kada je moj muž tražio razvod, ali zahvaljujem Bogu što je iskoristio DR WALE-a koji je poput boga na Zemlji da obnovi moj razoreni brak svojom moćnom čarolijom. Patila sam od depresije 6 mjeseci, ali danas sam tako sretna što sam upoznala DR WALE-a jer me njegova čarolija doista natjerala da povjerujem da su čarolije stvarne i da djeluju. Zanimala sam sve upute koje mi je dao DR WALE jer mi je obećao da će me učiniti sretnom i ponosnom i stvarno, sve se to dogodilo i moj muž se vratio k meni s koljenima na tlu moleći me za oprost za nekoliko dana nakon što sam stupio u kontakt s njim i sada smo ponovno savršeno povezani za cijeli život. Mogu hrabro reći svima vani da su čarolije DR WALE stvarno najbolje i najmoćnije. Zauvijek sam mu zahvalan do kraja vremena. Dakle, možete se povezati s njim putem e-pošte putem: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši